Впровадження та налаштування

Вимоги до системи обліку відрізняються від клієнта до клієнта, в залежності від сформованих бізнес-процесів, тому ми дотримуємося індивідуального підходу при роботі з нашими клієнтами і завжди прагнемо допомогти сформулювати, виявити і вирішити завдання, щоб побудувати систему, яка б задовільнила саме Ваші потреби.

Процес впровадження і налаштування системи складається з наступних етапів, які можуть виконуватися як послідовно, так і вибірково, залежно від Ваших потреб:
  1. Консультація або експрес-обстеження
    Залежно від масштабу автоматизації системи, ми можемо проконсультувати Вас на предмет вибору необхідного програмного продукту, дізнавшись Ваші потреби та індивідуальні особливості бізнес-системи. Або ж, якщо масштаб впровадження виходить за рамки простого впровадження та налаштування, ми можемо запропонувати Вам провести експрес-обстеження, в ході якого будуть виявлені і зафіксовані всі поточні потреби системи обліку.
  2. Підбір відповідного Вашим потребам програмного продукту
    Пройшовши перший етап і розуміючи Ваші потреби, а також грунтуючись на власному досвіді впровадження, ми підберемо для Вас програмний продукт, що найбільш відповідає Вашим вимогам до системи обліку. На цьому етапі для Вас може бути проведена безкоштовна демонстрація програмного продукту.
  3. Установка і налаштування
    Наші фахівці проводять установку програмного продукту і його налаштування.
  4. Безкоштовний інформаційно-технологічний супровід замовника (ІТС)
    Кожен замовник, який купив у нас повну версію будь-якого програмного продукту, отримує безкоштовну інформаційно-технічну підтримку протягом трьох місяців. Ви отримуєте можливість здійснювати дзвінки на лінію консультацій, отримувати оновлення і інші переваги, які допоможуть Вам швидко освоїти нову систему.
  5. Навчання Вашого персоналу роботі з автоматизованою системою обліку
    Ви можете вибрати найбільш зручний для Вас варіант навчання: групове навчання в нашому навчальному центрі, групове навчання у Вас в офісі, індивідуальне навчання.
  6. Доопрацювання та супроводження продуктів
    Якщо з яких-небудь причин функціонал типового продукту не задовольняє Ваші потреби у веденні обліку, ми можемо доопрацювати функціонал під Ваші потреби.
  7. У разі якщо потреби в функціоналі системи обліку на тому чи іншому етапі вимагають більш масштабного проектування системи, в такому випадку є доцільним перехід на систему «корпоративного проектного впровадження».
Наші менеджери супроводу детально проконсультують Вас
за телефоном: +38 (057) 766-26-86
e-mail: sales@tellur.com.ua
або в нашому офісі за адресою:
м. Харків, пр. Московський 199-Б, ТОЦ "Sun City Premium", 8 поверх, оф. 817-Б